måndag 26 augusti 2013

Första dagen!

Idag var det äntligen dags för inskolning på dagis, som vi längtat!

Super trevlig personal med varmt mottagande, fina lokaler och bra rutiner. Det här blir bra.

Det första Liam såg var en tågbana, och där blev han, haha. Arg som ett bi när vi skulle gå ut och leka :) Väl ute var allt frid och fröjd. Han lekte med både det ena och det andra, lekte kiosk var nog favoriten.

Idag var vi bara med fram till lunchen vid elva, gissa vem som inte skulle åka hem? Haha.
Pratade med personalen och dom så att jag nog kan lämna honom en stund redan imorgon. Han brydde sig knappt om mig idag, precis som väntat.
Så lämnar jag honom imorgon så tänker jag faktiskt gå till motionsbanan och testa springa lite :) Har varit så otroligt sugen på att fara ut och springa de senaste veckorna! Bara för att man inte kunnat antagligen..

Efter lunchen hemma åkte vi med mommo och handlade. Mommo var snäll och bjöd på glass:)

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 kommentarer:

Henrica sa...

Oj va kul! Det var ju så vi var i våras med Ben. Fram till lunch alltså :) får se hur det blir imorgon.
Värsta seriösa du då, springa när man är "ledig" :) hejja dej!

wimsis sa...

Haha, vi får väl se hur duktig jag är imorgon när det är dags :)

Cila sa...

Va skönt att det gick så bra! Ser fram emot en uppdatering om både Liams "egentid" på dagis och din joggingtur! ;)

<3